Oplossingen

Uw vastgoedambities zijn ons startpunt.

Onze oplossingen dragen bij aan verhoogde huurderstevredenheid, efficiënt vastgoedbeheer, betere samenwerking met partners in de keten en juiste stuur- en verantwoordingsinformatie.

Wij geloven in software die eenvoudig is in gebruik. Of u nu huurder, vastgoedmedewerker of partner in de keten bent, iedereen kan makkelijk werken met onze oplossingen en beschikt over alle relevante informatie.

Met onze innovatieve oplossingen stellen wij u in staat om nieuwe technologische mogelijkheden te benutten en daarmee wendbaar te blijven.

Huurderstevredenheid verhogen

Vastgoedbeheer efficiënt uitvoeren

Samenwerken met partners in de keten

Beschikken over relevante informatie

Huurderstevredenheid verhogen

Maak het de huurder zo gemakkelijk mogelijk.

De huurder van vandaag wil niet voor elke vraag of wijziging moeten bellen of langs de balie. Met onze oplossing heeft de huurder altijd en overal online toegang tot zijn contract- en huurgegevens.

Snel en gemakkelijk worden gegevens aangepast, contracten ondertekend, reparaties gemeld en wijzigingen aangevraagd. En moet er dan toch een medewerker geraadpleegd worden, dan is dat er een die optimaal ondersteund is om alle vragen te kunnen beantwoorden.

  • Huurder kan veel zelf vanaf PC en smartphone 
  • Beleid van vastgoedorganisatie direct inzichtelijk
  • Huurdersvragen worden snel en adequaat beantwoord 
  • Aanpassingen doorgeven kost weinig tijd 

Vastgoedbeheer efficiënt uitvoeren

Digitaal werken, gestroomlijnde processen.

Met Dynamics Empire maakt u voorgoed een einde aan dubbel werk, onvolledige data en onnodig complexe werkprocessen. Van oriëntatie op een woning tot de opzegging van het contract: voortaan verloopt alles digitaal. Vastgoedorganisatie én huurder werken met mobiele oplossingen die iedereen toegang geven tot relevante informatie.

Of het nu gaat om een reparatiemelding van de huurder of de factuur van de aannemer, alle processen komen gedigitaliseerd samen in Dynamics Empire. Ook toepassingen van andere partners zijn eenvoudig te koppelen.

  • Efficiënt werken draagt bij aan lagere beheerkosten
  • Altijd werken met de laatste technologie
  • Herkenbare en eenvoudige Microsoft software
  • Altijd werkinstructies bij de hand

Samenwerken met partners in de keten

Samenwerken met partners was nog nooit zo gemakkelijk.

Dag in, dag uit zijn vastgoedorganisaties veel manuren kwijt aan het uitzetten van opdrachten, het doorsturen van opdrachten en het verwerken van facturen. Precies op deze punten kunnen organisaties dan ook een aanzienlijke efficiëntieslag maken.

Met Dynamics Empire worden handmatige en repeterende taken gereduceerd, onder meer dankzij het leveranciersportaal en de KOVRA-koppeling. Het gehele onderhoudsproces, van intake tot en met de facturatie, verloopt volledig digitaal.

  • Minder administratief werk en daardoor lagere kosten
  • Alle stakeholders beschikken over dezelfde informatie
  • Kleinere kans op fouten

Beschikken over relevante informatie

Betere beslissingen beginnen met beter inzicht.

Beslissingen nemen op basis van onvolledige of onjuiste informatie heeft omvangrijke en langdurige consequenties. Het is dan ook van groot belang dat u beschikking heeft over de juiste stuur- en verantwoordingsinformatie.

Vastgoedorganisaties hebben enorm veel data tot hun beschikking. Slimme analyse maakt deze informatie waardevol en het helpt u organisatie beter en sneller te beslissen. Met onze oplossing bent u in staat om op een consistente manier gegevens te analyseren en deze vervolgens te visualiseren en te presenteren.

  • Eenvoudig data analyseren en visualiseren
  • Samenwerken in rapportages en deze eenvoudig delen
  • Toegang op alle devices

Vragen?

Contact

Wilt u meer weten over cegeka-dsa? Wij staan u graag te woord!

Cegeka-dsa
Bastion 4
3905 NJ Veenendaal
Nederland

T (0318) 41 08 00
F (0318) 41 09 99

M info@cegeka-dsa.nl