Gebruiksvriendelijke end-to-end-oplossing voor het verzenden van zakelijke correspondentie

Tijdens INSPIRE’17 – het jaarlijkse event voor de vastgoedmarkt van cegeka-dsa – hebben cegeka-dsa en Postex hun partnership gepresenteerd. Het doel van deze samenwerking: vastgoedorganisaties ontzorgen met behulp van multichannel communicatie en online betaalmogelijkheden voor de huurder. Postex faciliteert het complete print- en verzendproces en draagt zorg voor de documentstromen rondom prolongatiefacturen, aanmaningen, service- en verbruikskosten en de jaarlijkse huurverhoging.

Voordeel voor huurder én corporatie

Postex levert een zeer gebruiksvriendelijke end-to-end-oplossing voor het verzenden van zakelijke correspondentie, digitalisering van uitgaande poststromen en het faciliteren van online betaalmogelijkheden (zoals iDEAL).

Om haar klanten efficiënt op de Postex-oplossing aan te sluiten heeft cegeka-dsa een specifieke standaard-integratie met het ERP-systeem Dynamics Empire ontwikkeld. Woningcorporaties kunnen op deze manier één of meerdere bulkprocessen uit handen geven. Documentafwikkeling vindt daarbij plaats op een sjabloon in eigen huisstijl, op elk gewenst moment en in een communicatievorm die de voorkeur heeft van de huurder. Alle benodigde gegevens worden automatisch aangeleverd.

“Postex biedt de woningcorporatie, naast een versnelde digitalisering en flexibele documentopmaak, volledig inzicht in alle ontvangstdetails van communicatie die naar de huurder verzonden is, direct zichtbaar in Dynamics Empire”, licht Hans de Wit, Sales Manager van Postex, toe.

Partners

Naast verwerking van documentstromen wordt bijgehouden bij welke huurder vervolgacties gewenst zijn. Als vervolgactie op ongelezen e-mails over de jaarlijkse huurverhoging kan bijvoorbeeld een brief eenvoudig per post worden nagezonden. Via Postex gaat dit volledig geautomatiseerd, waarbij complete registratie plaatsvindt in Dynamics Empire. Betalingsacties door de huurder worden sterk vereenvoudigd met behulp van een gebruiksvriendelijke iDEAL-betaaloptie, op basis van een nummer of QR-code op de poststukken. Naast compleet inzicht in de verzendstatus van poststukken levert deze methode daarmee een groot financieel voordeel voor de corporatie op.

“Wij zochten een partij die een end-to-end-oplossing heeft voor digitalisering van de klantcommunicatie en correspondentie”, vermeldt Hein Brockhoff, commercieel directeur van cegeka-dsa. “Postex is hiervoor de juiste partij: ze hebben veel ervaring in de vastgoedmarkt, en dat met een SaaS-oplossing. Wij zijn enthousiast dat wij door deze integratie onze klanten verder kunnen ontzorgen.” Veel corporaties maken overigens al gebruik van de diensten van Postex, zoals Actium, Welbions en Woonwenz.

Vanaf nu kunnen alle klanten van cegeka-dsa gebruik maken van de integratiemogelijkheden tussen Dynamics Empire en Postex.

Vragen?

Contact

Wilt u meer weten over cegeka-dsa of zou u graag in contact treden met onze support afdeling. Klik dan op een van de onderstaande links. Wij staan u graag te woord!

Cegeka-dsa
Bastion 4

3905 NJ Veenendaal
Nederland

T (0318) 41 08 00
F (0318) 41 09 99

M info@cegeka-dsa.nl